Familie bezoeken, Waihi Beach TOP 10 - Reisverslag uit Waihi Beach, Nieuw Zeeland van Peter en Mieke Smeenk - WaarBenJij.nu Familie bezoeken, Waihi Beach TOP 10 - Reisverslag uit Waihi Beach, Nieuw Zeeland van Peter en Mieke Smeenk - WaarBenJij.nu

Familie bezoeken, Waihi Beach TOP 10

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mieke

11 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Waihi Beach

Dinsdag 9 februari 2016.
Claire heeft ook voor vandaag weer het een en ander geregeld, onze regel-reisleidster nicht! Wij weten ongeveer waar wij naar toe willen het slot stuk van onze vakantie. De top 10 campings hebben ons hart gestolen dus dat is de leidraad. Wij lade alles in, schoon en gewassen en ik volg de meiden naar Tauranga. Kleine Claire logeert daar met de Twins bij haar vader, Malcon. Grote stad Tauranga zeg. Het laatste stukkie moet ik voor op rijden want Claire is t ff kwijt...toch handig zo'n tom tom! Malcon een oude man van 82! Woont schitterend boven op een berg met een gezamenlijke tuin achter die helemaal naar beneden loopt en zicht op de rivier beneden. Koffie met gebak wat wij onderweg hebben gekocht en gelukkig worden de 2 meiden ook wakker dus kunnen wij daar mee tutten. Na 1,5 uur weer afscheid nemen op naar Katikati. Dat is een half uurtje verder en allemaal op onze route naar Waihi Beach onder in Coromandel. Wij rijden weer een schitterende tuin in bij Lizzy een vriendin van Karina en de lunchtafel is rijkelijk gedekt. De 2 zussie kletsen wat bij en Mieke introduceert biofrees bij de meiden. Ze krijgen het alle 3 warm en koud! Om kwart over 3 weer afscheid nemen, wanneer zullen wij Karina en Claire weer zien? Het nu nog maar 3 kwartier naar Waihi Beach dus ff boodschappen en dan komen wij in cabin 4 terecht. Een schitterende 4 persoons cabin met keuken, potten en pannen en een koelkast. Maar het uitzicht, 1 hoog op ons terras op de Pacific is schitterend. Daar moeten wij natuurlijk in, wat een golven weer.
Daarna, 1 minuut terug lopen naar het zwembad op de camping en wij eindigen met een kwartier bubbelen in het warme bubbelen. Het kost een paar centen maar dan heb je wel wat! Wat een luxe weer op deze camping.