Regen, lake Rotopounami Track. - Reisverslag uit Turangi, Nieuw Zeeland van Peter en Mieke Smeenk - WaarBenJij.nu Regen, lake Rotopounami Track. - Reisverslag uit Turangi, Nieuw Zeeland van Peter en Mieke Smeenk - WaarBenJij.nu

Regen, lake Rotopounami Track.

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mieke

01 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Turangi

Woensdag 27 januari 2016.
Over een maand landen wij op Schiphol, wij moeten er nog niet aan denken. Maar wij hadden wel op de boot naar Wellington zo iets van als wij nu, om wat voor reden, terug zouden moeten dan hebben wij al zoveel gezien dat wij dat dan niet erg zouden vinden. Maar als de regen met bakken uit de lucht komt en wij zitten in deze loenatic camping alleen worden wij daar niet blij van. Maar dit weer hoort er ook bij, helaas. Tot 12 uur blijven wij wat hangen en een schuin oog houden wij het weer in de gaten. Wij moeten wat gaan doen, hier worden wij alleen maar deprie van. De wandelspullen bij elkaar en hup naar Lake Rotopounamu. T miezerd nog als wij uitstappen maar pluutje op en wij maken een mooie wandeling om het kleine meer. Bijna halverwege kunnen wij niet verder een grote boom en nog meer groen spert onze weg. Was dat die doffe klap die wij hoorden? Wij maken via het meer en wat bosjes een omtrekkende beweging. En precies 2 uur later zijn wij weer bij de auto, waar nu nog meer auto's zijn. Wij eten de kliek pasta van gisteren op en kijken in onze grote tv kamer, Jaws 3. Nog ff mijn kop kaal scheren onder de shower want geen muntjes nodig.

• 01 Februari 2016 - 09:07

Marcel Tiel:

Ik snap dat je er nog even niet aan moet denken...Maar ik zou het wel weer gezellige vinden hoor! Ouwe rups. Geniet er samen nog maar even van.