Hartje Wellington met Karina in sneltrein vaart! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Peter en Mieke Smeenk - WaarBenJij.nu Hartje Wellington met Karina in sneltrein vaart! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Peter en Mieke Smeenk - WaarBenJij.nu

Hartje Wellington met Karina in sneltrein vaart!

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mieke

27 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vrijdag 22 januari 2016.
Heerlijk geslapen in Karina haar eerste eigen bed. Het is winderig zo op de top waar Karina woont en uitkijkt over de voorstad en de boten ziet binnen varen. Wat heeft ze een mooi uitzicht en wat is dit huis apart gebouwd. Voor en achter tuin waar Karina veel aan heeft gedaan. De woonkamer, keuken en haar werkkamer zitten aan de voorkant. Onze en haar slaakamer zitten aan de achterkant en daar tussen een gang met bijkeuken, wc, douche, badkamer er computerkamer en aan de andere kant de kamer van de andere huurster, die er nu niet is. Via Claire waar wij de twins voor het eerst zien, morgen gaan wij hier barbeknoeien, gaan wij met de trein naar het centrum. Ons kaartje wordt nog echt geknipt. Op het kopstation Scheurt Karina ons door het centrum, ze is niet te stuiten. Het parlementshuis, de nieuwe en de oude St Pauls Church en als Mieke de rem kan vinden gaan wij lunchen voor t Te papa Museum in een echt Maori restaurant. Te Papa stond ook al jaren op mijn lijst. Wat is dit een mooi en overzichtelijk gratis museum. Gaat over alles van NZ en ook voor kids heel toegankelijk. Wij starten boven en zelfs na 3 uur rondlopen is er nog heel veel te zien. Maar om 6 uur gaat hij dicht helaas. Wij treinen weer terug en zijn net op tijd om de was van de lijn te halen, want het gaat miezeren.