Kwal momentje, Swingbridge - Reisverslag uit Murchison, Nieuw Zeeland van Peter en Mieke Smeenk - WaarBenJij.nu Kwal momentje, Swingbridge - Reisverslag uit Murchison, Nieuw Zeeland van Peter en Mieke Smeenk - WaarBenJij.nu

Kwal momentje, Swingbridge

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mieke

14 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Murchison

Maandag 11-1-2016. Na ons inpakritueel lopen wij lekker nog wat op het strand. Afscheid nemen van de West Coast. Het ligt vol met wrakhout en oude takken en bomen, dat verdiend een fotomoment. He... De eerste echte grote kwal, het lijkt de zon wel, zegt Mieke. Heb je nog wat water, want er ligt nog wat zand op. En terwijl ze met mijn waterfles de kwal schoonspoelt en ik klaar sta voor de foto shoot komt er toch uit het niets een grote golf aan. Rennen.. Miek is te laat tot aan haar korte pijpjes is ze nat. Gelukkig had ik de rugzak op mijn rug en kon ik net op tijd heeeeel hard achteruit rennen. Even later vinden wij onze zonne kwal terug onderste boven maar nog mooi genoeg voor de shoot. Deze hadden wij niet aan zien komen The Buller Gorge Swingbridge. Met z'n 110 meter de langste swing brug over een rivier. In Murchinson een gehucht van niks, kunnen wij kiezen een klein oud hokkie met 2 enkele bedden of een Centerpark huis met alles erop en er aan en ieder onze eigen toilet....die keuze was niet moeilijk. 7,5 x 3 en dat dan 2 keer...wandelschoenen aan en gelijk naar de rivier gelopen en heerlijk ruim 2 uur genoten van het gekabbel met de voeten in het koude water. He mevr. Sandfly is er ook nog. In onze grote keuken, gehakt, prei, champignons met pearl couscous gemaakt. Er is nog genoeg over voor morgen. Na ieder in onze eigen toilet te hebben gepiest, d
Showeren en langszaam gaat het lichtje uit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Murchison

Peter en Mieke

Actief sinds 07 Okt. 2015
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 20822

Voorgaande reizen:

06 December 2015 - 27 Februari 2016

Onze eerste lange reis

06 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

07 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: