De Piwi - Reisverslag uit Twizel, Nieuw Zeeland van Peter en Mieke Smeenk - WaarBenJij.nu De Piwi - Reisverslag uit Twizel, Nieuw Zeeland van Peter en Mieke Smeenk - WaarBenJij.nu

De Piwi

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mieke

27 December 2015 | Nieuw Zeeland, Twizel

Zo dat deed ons goed allen kinderen met aanhang en Finn te zien en dat ze zoveel lol hebben met elkaar. Wij trekken de WANDEL schoenen aan.Als wij weggaan is het 14 klein nulletje en als wij terug komen eind van de middag is het het dubbele,28 gr. Wij rijden naar een andere Lake,zo'n 40 km verder en vinden na ff zoeken het beginpunt van de track. Na zo'n 20 treden omhoog staan wij onder een hoop Scarlet Misletoe's,knalrood dat werd natuurlijk een selfie momentje maar dat viel niet mee om en ons 2e en de Misletoe er op te krijgen. Wij lopen steeds meer te puffen en trekken steeds meer uit.om ons heen kale bergen en een mooi glooiend gebied met de Lake er tussen. Wij eindigen bij een mooi bergstroompje,voor wat hoort wat, waar wij onze flesjes in vullen. 2 uur later zijn zijn wij weer terug op de camping na nog ff wat boodschappen te hebben gehaald. Er komt een buurman naar ons toe op de camping hij heeft een grote tong die voor hem te groot is, welke helft ik wil...doe maar met de staart. Hij legt nog uit hoe ik hem moet klaar maken en die avond eten wij verse zalm klaar gemaakt in een ovenschaal die bij de spullen stond die voor free waren met rijst,broccoli en een jusje erbij. Wij laten hem nog zwemmen met een wit wijntje. Nu nog een warme douche en een lucht met sterren en weer een schitterende dag voorbij in NZ.