Pong deel 2 - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Peter en Mieke Smeenk - WaarBenJij.nu Pong deel 2 - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Peter en Mieke Smeenk - WaarBenJij.nu

Pong deel 2

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mieke

14 December 2015 | Hong Kong, Hong Kong

Na een iets simpeler ontbijt een verdieping lager gaan wij nu met de metro naar de andere kant van de rivier.wij starten met de Gardenroute,want dat kleine beetje groen wat ze nog hebben tussen al die wolkenkrabbers daar zijn ze zuinig op.The Peak, die pikken wij tussendoor ff mee,no -1- op reisleider Jelle zijn lijstje,om de 8 minuten komt er een treintje die je naar het hoogste dakterras van Hong Kong brengt. Ook hier weer eerst een heel winkelcentrum met meerdere lagen maar dan ben je er wel.Het is wat grauw weer dat is jammer maar het uitzicht over de stad is indrukwekkend. Op de grond gaan we verder met onze Garden tour.voor de ingang van de Botanische Tuin maakt Mieke een site step en gaat door haar enkel,chips dat kunnen we niet gebruiken.Kusje erop helpt ff niet.De wc dame is heel behulpzaam met koud water en ze probeert zelfs voetmassage.Als de pijn is weggezakt snoert Mieke haar enkel in er gaan met die kreupele banaan. De 792 m lange roltrappen gaan alleen omhoog, dus na 300 treden gaan we terug.Ice therapy gel, bio fresh, hebben ze hier gelukkig ook. Als wij om even over 6 op de 6e lopen pingelen onze mobielen weer,Haarlem zit ook aan de koffie.Woensdag 9 december.Dankzij de Ice gel en een kussen er onder heeft Mieke goed geslapen.