Just one week to go - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Peter en Mieke Smeenk - WaarBenJij.nu Just one week to go - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Peter en Mieke Smeenk - WaarBenJij.nu

Just one week to go

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mieke

28 November 2015 | Nederland, Haarlem

Op de 1e vakantiedag gewoon om 6 uur eruit na een half uur wentelen en keren.Teveel gebeurd gisteren dat kan ik met 6 uur slaap niet verwerken.De laatste werkdag voor 2015, afscheid genomen van Joes, na 15 jaar en 9 maanden, uit eten met mijn gezin, wat zal ik het meest gaan missen de komende tijd! Mijn agenda geeft aan "niets plannen" voor dit weekend,in mijn hoofd maak ik daar 3 maanden van.Wat ooit een idee was, ruim 45 jaar geleden, gaat nu over een week beginnen. Tussen het maken van mijn laatste boodschappenlijst voor de Vomar van dit jaar, maak ik een to do lijstje voor de komende week.Buiten stormt het, oja nog factor 50 kopen om te voorkomen dat het gat in de ozonlaag boven NZ vat kan krijgen op mijn hersenpan hersenpan. Tip van Claire..The biggest lie I tell my self is " I don't need to write that down, I'll remember it." Op naar de dolfijnen.

• 28 November 2015 - 08:22

Hester Ten Zijthoff:

Heel veel reispleziee

• 28 November 2015 - 11:00

Amber:

Geweldig dat jullie nu eindelijk (bijna) gaan. Helaas zijn 3 maanden op 45 jaar ook zo weer om dus ik geef als advies: geniet volop van elke dag! De vomar, regen en wij zijn er over 3 maanden ook nog en de herinnering aan Joes blijft dus ga vooral niks missen maar ga op avontuur en maak er een fantastische reis van! Dikke kus voor jullie

• 04 December 2015 - 11:58

Joke Wilderom:

Wow, een hele goeie reis en fantastische vakantie! Ik volg jullie verslag ;-)