Nog 2 maanden - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Peter en Mieke Smeenk - WaarBenJij.nu Nog 2 maanden - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Peter en Mieke Smeenk - WaarBenJij.nu

Nog 2 maanden

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mieke

15 Oktober 2015 | Nederland, Haarlem

Nadat Kees en Liek ons zijn voor gegaan en Mieke mij heeft uitgedaagd om nu ook eens voor ons een reis te regelen waar ik mijn energie in zou stoppen, is net nu eindelijk bijna zo ver. Zo dat was de eerste lange zin....er zullen er nog veel volgen als het aan mij ligt. Bijna 2 jaar geleden ontstond dus dit plan op deze manier en nu zijn wij echt aan het aftellen. Een schoenendoos met alle folders, plattegronden, boeken enz. staat al meer dan een jaar in de gang. en al menig weekendje zijn wij met deze reis bezig geweest Zoals ik altijd zeg, de voorpret is langer dan de reis zelf. Over 2 maanden zijn wij net aangekomen in Hongkong voor 4 dagen om daarna door te reizen via Auckland naar Christchurch.
Nu nog ff 7,5 week werken.

  • 16 Oktober 2015 - 07:44

    Astrid:

    Jaaaaaaaaaaaa, zo leuk!! Het aftellen is begonnen!

  • 20 Oktober 2015 - 19:21

    Amber:

    Met de paplepel ingegoten en nu bewezen: de voorpret is (bijna) het leukste! Heerlijk om nu al zo mee te genieten. X

  • 28 November 2015 - 06:12

    Claire Balderstone:

    Hi, Not sure what this is all about, but guess it is your travel log????
    Wahoo you are on your way. Raining here today, we are getting all the wet out of the way . See you soooooon xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Peter en Mieke

Actief sinds 07 Okt. 2015
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 20817

Voorgaande reizen:

06 December 2015 - 27 Februari 2016

Onze eerste lange reis

06 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

07 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: